HIT MANIA TRAILER – I trailer più popolari del 2019

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You thought you were going to spend the last year of our year without our #HitManiaTrailer column,,it,Here we are with the special ranking of the most popular social media trailers in the,,it,With approx,,it,new movies and more than,,it,TV series,,it,looks like a year full of trailers,,it,In tenth place in the top ten,,it,we find the official trailer of,,it,the title of Lucky Red starring,,it,Jennifer Lopez,,en,Just above the ninth place,,it,On the wings of adventure,,it,another Lucky Red movie in theaters from,,it,Eighth place,,it? Eccoci qui con la classifica speciale dei trailer più popolari sui social nel 2019. Con circa 600 nuovi film e più di 100 serie tv, il 2019 si presenta come un anno ricco di trailer.

Al decimo posto della top ten 2019 troviamo il trailer ufficiale de Le Ragazze di Wall Street: il titolo di Lucky Red con protagonista Jennifer Lopez ha raggiunto 11M video views totali con un engagement score di 119.5K. Poco al di sopra al nono posto, il trailer ufficiale di Sulle Ali dell’Avventura, un altro film di Lucky Red al cinema dal 9 January, ottiene un engagement score di 199.7K con 10.4M video views totali.

All’ottavo posto, the trailer for the third season of,,it,famous Netflix series,,it,The spin-off of Fast,,it,Furious is in seventh position,,it,the second official trailer of,,it,with a total of,,it,Marvel's film of the year,,it,Endgame,,en,ranks sixth with the trailer released in March,,it,the video reaches an engagement score of,,it,the official trailer of the comedy,,it,I'll start over,,it,comes to an engagement score of,,it,Just before the podium,,it,in fourth place,,it,the final trailer of,,it,the title of Warner that sees as the protagonist,,it La Casa di Carta, famosa serie targata Netflix, arriva a 1M video views totali con un engagement score di 206.4K. Lo spin-off di Fast & Furious si colloca alla settima posizione: il secondo trailer ufficiale di Hobbs,,en,Shaw,,en,the first spin-off of the saga,,it,Vanessa Kirby,,en,Idris Elba,,ms,Tra Hobbs,,vi,mammoth veteran of the US Police Department Diplomatic Security Service,,it,e Shaw,,en,outlawed outlaw and former agent chosen by the British army,,it,there has always been a strong exchange of provocations and clashes in an attempt to get out of each other,,it,But when Brixton,,it,a cybernetically and genetically enhanced anarchist,,it,it is in possession of a biological threat that could alter mankind forever,,it & Shaw raggiunge un engagement score di 231K con un totale di 5.6M video views.

Il film dell’anno della Marvel, Avengers: Endgame, si posiziona al sesto posto con il trailer rilasciato a marzo: con 4.5M video views totali, il video raggiunge un engagement score di 267.8K. Subito dopo, il trailer ufficiale della commedia Ricomincio da me arriva a un engagement score di 273.2K e 6.1M video views. Poco prima del podio, al quarto posto, si ferma il trailer finale di Joker: il titolo di Warner che vede come protagonista Joaquin Phoenix,,en,The top three closes with third place in the trailer for,,it,The clip of,,it,Tolo Tolo,,es,in theaters from January 1st,,it,stops in second place with an engagement score of,,it,the most popular trailer on social media in the,,it,is the official trailer for,,it,released in April,,it,the video has reached,,it,total video views announcing the success of the box office title that ranks as the film with the highest grossing of the year in Italy,,it,HIT MANIA TRAILER - The most popular trailers of the,,it ottiene un engagement score di 292K con 7.3M video views totali.

La top three si chiude con il terzo posto del trailer di Van Gogh,,nl,On the threshold of eternity,,it,Lucky Red ,,en,with total video views of,,it,M and a engagement score says,,co,Don't forget to come back up,,it,to discover the evolution of the ranking in the month of May or write to us at,,it,if you want your trailers to appear in the charts,,it – Sulla soglia dell’eternità: il video raggiunge 3.2M video views totali e un engagement score di 297.4K. La clip di Tolo Tolo, il nuovo film di Checco Zalone al cinema dal 1° gennaio, si ferma al secondo posto con un engagement score di 335.5K e 1.8M video views.

Con un engagement score di 627.9K, il trailer più popolare sui social nel 2019 è il trailer ufficiale de Il Re Leone: uscito ad aprile, il video ha raggiunto 7.7M video views totali preannunciando il successo del titolo al box office che si classifica come il film con il maggiore incasso dell’anno in Italia.

Non dimenticate di tornare su Hit Mania Trailer per scoprire le evoluzioni della classifica nel mese di Dicembre o scriveteci a hitmaniatrailer@bradek.it se desiderate che i vostri trailer appaiano in classifica.

 

Bob Iger, CEO di Walt Disney Studios, nominato “Imprenditore dell’anno”

Creativity is a messy affair,,it,technology is expensive and business plans rarely survive the first battle,,it,Yet in the,,it,Bob Iger,,sv,CEO of Walt Disney Studios,,it,has managed to enclose creativity,,it,technology and business plans within an epic package of,,it,months earning the title of,,it,Entrepreneur of the year,,it,Iger has transformed his company into a colossal media and tech business ensuring that Walt Disney products continue to be loved as always,,it,He worked for,,it, la tecnologia è costosa e i piani aziendali raramente sopravvivono alla prima battaglia. Eppure nel 2019, Bob Iger, CEO di Walt Disney Studios, è riuscito a racchiudere creatività, tecnologia e piani aziendali all’interno di un epico pacchetto di 12 mesi guadagnandosi il titolo di “Imprenditore dell’anno”.

 

Iger ha trasformato la sua azienda in un colossale business media e tech assicurando che i prodotti Walt Disney continuassero ad essere amati come sempre. Ha lavorato per 45 years for the same company facing many rivals and many difficulties,,it,but in,,it,at the age of,,it,years has given the company one of the most productive years,,it,A particular push was given by the launch of Disney the,,it,the Disney platform already registered after one day,,it,millions of registered people forming for Sheryl Sandberg,,it,COO of Facebook,,it,a surprising launch,,it,While the other corporate CEOs receive many harsh criticisms,,it,Bob Iger is only accused of being the ideal candidate for the presidency,,it, ma nel 2019 all’età di 68 anni ha regalato all’azienda uno degli anni più produttivi. Una spinta particolare è stata data dal lancio di Disney il 12 November 2019: la piattaforma di Disney già dopo un giorno registrava 10 milioni di persone iscritte costituendo per Sheryl Sandberg, COO di Facebook, un lancio sorprendente.

Mentre gli altri CEO aziendali ricevono molte critiche aspre, Bob Iger è solo accusato di essere il candidato ideale per la presidenza. Iger kindly rejects the idea as a repository of the stories of Western culture that has the power to choose how and which stories to tell,,it,appointed,,it.

 

Source: https://time.com/businessperson-of-the-year-2019-bob-iger/

HIT MANIA TRAILER – I trailer più popolari di Novembre 2019

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Also this month, #HitManiaTrailer returns,,it,the ranking of the most successful trailers on social media in November,,it,The Immortal,,it,the title of Vision directed and interpreted by Marco d’Amore,,it,opens the top ten of the month,,it,The immortal,,it,positions itself in first place with,,it,Immediately after in second position we find the second Italian trailer of,,it,Bad Boys For Life,,en,the film starring Will Smith has reached an engagement score of,,it,the official trailer for the new title of Ferzan Ozpetek,,it,The Goddess Fortune,,it, la classifica dei trailer che hanno avuto maggior successo sui social a Novembre. L’Immortale, il titolo di Vision diretto e interpretato da Marco d’Amore, apre la top ten del mese.

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Il trailer ufficiale de L’immortale si posiziona al primo posto con 2.1M video views totali e un engagement score di 89.7K. Subito dopo in seconda posizione troviamo il secondo trailer italiano di Bad Boys For Life: il film con protagonista Will Smith ha raggiunto un engagement score di 56.8K con 744.1K video views totali. Sempre sul podio, il trailer ufficiale del nuovo titolo di Ferzan Ozpetek – La Dea Fortuna – manages to take third place with an engagement score of,,it,In the ranking we find three family-animation genre titles,,it,in fifth position the teaser trailer of the new movie Pixar,,it,Soul,,en,Scooby,,en,total video views ranking seventh,,it,Pinocchio,,en,by Matteo Garrone has totaled,,it,ranking at the eighth position,,it,the international trailer of Un Extra Friend reaches the fourth place with,,it,The third installment of Antonio Albanese lands in sixth place with the trailer of,,it,the title gets,,it 41.6K e 1.8M video views totali.

In classifica troviamo tre titoli di genere family-animation: in quinta posizione il teaser trailer del nuovo film Pixar – Soul – ha raggiunto 972K video views totali e un engagement score di 36.2K, il teaser trailer di Scooby! ha ottenuto un engagement score di 34.4K con 3.1M video views totali posizionandosi al settimo posto, mentre il trailer ufficiale di Pinocchio di Matteo Garrone ha totalizzato 525.4K video views e un engagement score di 23K collocandosi all’ottava posizione.

Con un engagement score di 36.6K, il trailer internazionale di Un Amico Straordinario raggiunge il quarto posto con 1.1M video views totali. Il terzo capitolo di Antonio Albanese sbarca al sesto posto con il trailer di Cetto C’è Senzadubbiamente: il titolo ottiene 2.4M video views e un engagement score di 35.8K. The top ten is closed by the international trailer for the Sony horror film,,it,Fantasy Island,,en,which stops at the tenth position with an engagement score of,,it,video views totale,,en,An interesting case is the Disney launch trailer,,it,the Disney online streaming platform from,,it,who manages to get the ninth place with,,it,to discover the evolution of the ranking in December or write to us at,,it,HIT MANIA TRAILER - The most popular November trailer,,it – Fantasy Island – che si ferma alla decima posizione con un engagement score di 20.2K e 889.4K video views totale.

Caso interessante costituisce il trailer del lancio di Disney , la piattaforma streaming di Disney online dal 31 Marzo 2020, che riesce a ottenere il nono posto con 270.1K video views totali e un engagement score di 22.3K.

Non dimenticate di tornare su Hit Mania Trailer per scoprire le evoluzioni della classifica nel mese di Dicembre o scriveteci a hitmaniatrailer@bradek.it se desiderate che i vostri trailer appaiano in classifica.